Tervetunnus on käyttäjätunnus, jota tarvitset Terve Media -lisäpalveluiden käyttämiseen. Tunnuksen rekisteröinti on maksutonta.
Tervetunnusta tarvitset mm. seuraavissa Terve Media -palveluissa:
» Poliklinikka.fi: Kysy lääkäriltä -palvelussa » Huoltamo.com: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Kysy kaverilta ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa » Kimallus.fi: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Naisilta naisille ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa » Pudottajat.fi: Pudottajat -palvelussa » Terkkari.fi: keskusteluryhmissä, Kysy Terkkarilta -palvelussa » Verkkoklinikka.fi: keskusteluryhmissä ja Verkkolääkärit -palvelussa » Helistin.fi: mm. keskusteluryhmissä, blogeissa, Vauvakirjassa, Kahvilassa ja Kysy asiantuntijalta -palvelussa » Terve Rekry: CV:n jättämistä varten
Jos sinulla on jo Tervetunnus joihinkin yllä oleviin palveluihin, niin sinun ei tarvitse hankkia uutta tunnusta.
Jos sinulla ei vielä ole Tervetunnusta, niin voit hankkia sen helposti nyt. Valitse haluamasi tunnus ja salasana sekä anna muutamat perustietosi. Tervetunnus on ilmainen ja voit käyttää samaa tunnusta kaikissa Terve Media -palveluissa. Yksinkertaista!
D-vitamiinin riittävyys voi mahdollisesti ehkäistä masennusoireiden kehittymistä, tuore tutkimus osoittaa. Yhteys todettiin 50-79-vuotiailla naisilla.Tutkijat seurasivat naisia kolmen vuoden ajan, ja havaitsivat masennusoireet noin viidenneksen harvinaisemmiksi naisilla, jotka saivat yli 800...
Kuukautiset näyttäisivät alkavan aikaisemmin tytöillä, jotka saavat vähänlaisesti D-vitamiinia, tuore tutkimus vihjaa. Tutkimus julkaistiin American Journal of Clinical Nutrition -lehdessä.Aiemmista tutkimuksista tiedetään, että kuukautiset alkavat hieman aikaisemmin pohjoisten...
Raskauden aikana runsaasti maitoa juovat äidit synnyttävät jonkin verran suurempia lapsia kuin maitoa vieroksuvat. Todennäköisesti vaikutus johtuu maitoproteiinista, havainnon tehneet tutkijat kirjoittavat. Tutkimukseen osallistui 3 400 äitiä, joiden ruokavalio selvitettiin tarkkaan...
Kalaöljyt ovat monella tapaa hyväksi terveydelle, mutta raskauden jälkeistä masennusta ne eivät näyttäisi ehkäisevän. Tulos on ristiriidassa väestötutkimusten kanssa, joissa kalan ja muiden merenelävien syöminen on yhdistetty pienempään masennusriskiin synnytyksen...