Oma helistin
Yhteistyössä
Videot
Lisäpalvelut
|
|
| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Pirsikainen
|
Lähetetty: La Hei 31, 2010 9:58 am Viestin aihe: Cerazette |
|
|
Heip! Näitä ketjuja on varmaan muitakin, mutta aloitimpa uuden taas
Lopetin Cerazette-pillerit keväällä, niiden aikana ei kunnon menkkoja ollut oikeastaan vaan tiputteluvuotoa vaan. Lopettamisesta seuraavana päivänä alkoi normaalit menkat ja siitä lähtien ne tulikin aikalailla päivälleen tarkasti 3 kertaa. Nyt on kp 37/30, kaksi negaa tehtynä mutta mitään ei kuulu. "Raskausoireita" :
ällötys, päänsäryt, julmettu huimaus, pieninkin asia alkaa ärsyttämään, vatsa-lantio-kivut, vatsa ollut sekaisin.. Muutamana päivänä tullut ihan minimisti paperiin verta, mutta ei siteeseen asti. Voiko nää olla siis kumminkin tositosi niukat menkat?? Plaah, vähän ärsyttävää tää pohtiminen sit vielä, että oon tehnyt testit keskellä päivää, noi on jotain netistä tilattuja tikkutestejä, vaikuttaako? Toisaalta esikoisesta plussasin jo päivää ennen kun piti alkaa ja keskellä päivää. No joo, kertokaa jos teillä on samoja kokemuksia  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
hopsu
|
Lähetetty: La Hei 31, 2010 5:35 pm Viestin aihe: |
|
|
Jaa-a, mulla ei ole kokemusta samasta asiasta, jollei lasketa sitä että oon itsekin just kuukausi sitten lopettanut Cerazette-pillerit... Mutta suosittelisin tekemään uuden testin, ostamaan vaikka apteekista jonkun toisen merkkisen? Mulla ei ole kokemusta netistä tilatuista, varmaan nekin on ihan hyviä, mutta omakohtaisia kokemuksia on esim Apteekin raskaustestistä, joka on ainakin antanu mulle luotettavan tuloksen.
Onnea testailuun!  _________________
|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pirsikainen
|
Lähetetty: La Hei 31, 2010 6:12 pm Viestin aihe: |
|
|
Joo, täytynee varmaan taas muutaman päivän päästä testata ihan sillä apteekin testillä, sillä esikoisenkin silloin plussasin. Tänään taas ollut kamalaa huimausta ja kova nälkä.. Mitä teidän miehet muuten tuumailee noista useammista testauksista, meillä ainakin ihmetteli jo tuota toistakin testiä, ettäkun eka näyttää negaa niin mitä sitä enää testaamaan  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pirsikainen
|
Lähetetty: Ti Elo 03, 2010 8:27 am Viestin aihe: |
|
|
Tänään vihdoin ne kuukautiset alkoi, kp 40/30..
Tietäähän jatkossa sitten, että kierto voi venyä näinkin pitkäksi eikä heti ole testailemassa  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
|
|